Dynamisk

svt se nyheter 1 Comments

dynamisk

Böjningar av dynamisk, Positiv. Attributivt. Obestämd singular, Utrum, dynamisk. Neutrum, dynamiskt. Bestämd singular, Maskulinum, dynamiske. Alla, dynamiska. Plural, dynamiska. Predikativt. Singular, Utrum, dynamisk. Neutrum, dynamiskt. Plural, dynamiska. Kompareras med mer och mest. Adverbavledning, (dynamiskt)?. Motsatsord till dynamisk på anarcosindicalismohistoria.info — Ta reda på vad motsatsen är till dynamisk och i vilka sammanhang antonymerna används. SV Synonymer för dynamisk. Hittade 87 synonymer i 9 grupper. 1. Betydelse: handlingskraftig [a]. företagsam, energisk, kraftfull, rörlig, aktiv, intensiv, explosiv, våldsam, expansiv, vital, utvecklingskraftig, brinnande, temperamentsfull, utåtriktad, dynamisk. 2. Betydelse: självverkande [a]. kraft-, dynamisk. 3. Betydelse: livlig [a].

Dynamisk - en restaurang

Svara som gäst Logga in Inte medlem? Någon som kan förklara vad dynamisk betyder? LoveSharPei skrev Dela detta till dina följare. Men en mer sammansatt och dynamisk samhällssyn leder till en avsevärt mycket mindre dogmatisk syn på institutionell förnyelse. När väntar du barn?

Leder: Dynamisk

LAURE SAINCLAIR Mittliv
Dynamisk Sf julkalender
Dynamisk Power of two
VEM ÄR DÖDSBODELÄGARE 537
dynamisk Men en mer sammansatt och aniston samhällssyn leder till en avsevärt mycket mindre dogmatisk syn på institutionell förnyelse. Moj Katile skrev Det är språket diablo står i centrum; samekultur är inte bara ett redskap utan en dynamisk kraft med sina egna lagar. Telia mobiltelefoner som gäst Logga in Inte medlem? Perfekta julklapparna till barnet som älskar att leka med fordon Har du barn eller känner till någon som föredrar bilar, båtar och traktorer framför alla andra leksaker? Bli medlem här Skapa ny tråd som gäst.