Östergötlands ff

svt play nyheter 1 Comments

östergötlands ff

Välkommen till hemsidan för. Östgötalaget Flickor födda Här kommer du att finna fortlöpande information om verksamheten. Distrikstsförbundskaptener för laget är: Tom Helgesson & Daniel Lindahl. SOCIAL SHARING. Lyckades inte hämta sportnik nyheterna. Läs dem här istället · ANNONSER FRÅN TJÄNA PENGAR. Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag. 1. V 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. V 9. V V V V SOCIAL SHARING. Lyckades inte hämta sportnik nyheterna. Läs dem här istället · ANNONSER FRÅN TJÄNA PENGAR. Anmälda till års seriespel (senior). Här nedan kan ni se de anmälda seniorlagen till års seriespel i Östergötland A-lag herrar samt A- o B-lag för damer har 10 JANUARI som sista anmälningsdag. Herrarnas UTECKLINGSLAG (B- och C-lag) har sista anmälningsdag den 10 FEBRUARI. 30 nov

Östergötlands ff - budgeten

Rutinerad samtalsledare var Kjell Augustsson inför ett tal åhörare. Ytterligare information och kontaktuppgifter. Östergötlands Fotbollförbund inbjuder till deltagande i års barn- och ungdomsserier i fotboll. Den förening som samlar ihop mest pant från 1 dec — 31 jan vinner 5 platser till en av vårens heta landskamper! Ytterligare information och instruktioner finner ni här. Det var nämligen dagen, då länets första Futsallandskamp spelades i Norrköping.

Östergötlands ff - ordentlig mngd

Ytterligare information och kontaktuppgifter. Ytterligare information och instruktioner finner ni här. Idrottsmedicinsk rådgivning för dig som spelar fotboll. IFK Norrköping valde vid det tillfället att skänka två stycken priser som skulle gå till två yngre och lovande ledare i Östergötland, ett pris till en ung kvinna och ett pris till en ung man. Lördagen den 11 november kommer att inom östgötafotbollen bli en historisk dag.

Östergötlands ff Video

Kalmar FF - IFK Norrköping 5-0 (2011-08-19)

I am sorry, that has interfered... But this theme is very close to me. Is ready to help.