Karlsrobadet

svt play nyheter 1 Comments

karlsrobadet

Karlsrobadet med äventyrsbad, som ligger centralt i Eslöv, är ett utomhusbad om sommaren och inomhusbad om vintern. Vi hade kul! Men i starten såg det mörkt ut. Våra förväntningar var uppskruvade när vi lotsades genom olika nedstängda sektioner av simhallen – de var som minnen över fornstora dagar (ack tal). [rev_slider karlsrobadet]. Idag verkar det ju bara finnas en väg för simhallar, och det är att bygga ut, bygga. Välkommen till Karlsrobadet! Här kan du simma, bada, basta, vattengympa, slappna av i relaxavdelningen, bada i varmvattenbassäng med mera. Klicka här för att se aktuella öppettider! öppnas i nytt fönster · Kvällens vattengympapass är inställda pga sjukdom.Gäller dropp in och våra egna grupper i Rehab. Vårens platser. karlsrobadet Eslövs kommun, 80 Eslöv Polisens. Visa på en karta ». Äventyrsbadet Måndag Stängt Tisdag Motionssim Entré till simhallen ingår då alltid the killing joke vårt medlemskap. Det blev en reservationslös lek.