Svenska freds

svt nyheter play 1 Comments

svenska freds

Svenska Freds- och Skiljedomsföreningen (SFSF), vardagligt kallad Svenska freds, är en politiskt och religiöst obunden svensk fredsorganisation med cirka 8 medlemmar fördelade på ett tjugotal lokalföreningar. Svenska freds grundades och har sitt säte i Stockholm. Ordförande sedan juni är Agnes  ‎Historia · ‎Ordförande. The latest Tweets from Svenska Freds (@svenskafreds). Sveriges största och världens äldsta fredsförening. Sweden's largest & the world's oldest peace org. Founded in Svenska Freds- och Skiljedomsföreningen, Stockholm. 11t gillar. Arbetar för en fredligare värld.

Svenska freds Video

Svenska Freds fotoutställning i Burma Sidan redigerades senast den 20 85 usd kl. Visningar Visa Redigera Redigera wikitext Visa historik. Språk English Polski Redigera länkar. Mer av Svenska Freds. Ett flertal framträdande politiker och kulturpersonligheter har genom åren varit medlemmar i föreningen, nämnas kan Hjalmar BrantingPer Anders Fogelström och August Strindberg. svenska freds