Karabatic

svt nyheter play 1 Comments

karabatic

Nu har domen kommit mot handbollsstjärnbröderna Nikola och Luka Karabatic efter jätteskandalen Det gäller en uppgjord match , Montpellier-Cesson-Rennes som slutade med 28–31, då båda bröderna Karabatic spelade i Montpellier. När laget redan hade säkrat titeln förlorade de sedan överraskande mot Cesson Sevigne. I halvtid satsades stora summor på att Montpellier skulle förlora matchen. Det visade sig snart att matchen var uppgjord och Luka Karabatic och fem andra spelare stänges av sex matcher av det franska handbollsförbundet. Sedan hördes inget på ett par år fram till då åtal väcktes kring Karabatics. – I teorin kan han få fem års fängelse och böter, men en fällande dom och en. karabatic Det är svenska spelarnas drömklubb och handbollsvärldens eget Galácticos-projekt. Silverguld och guld kpa reklam Thierry Omeyer, Frankrike Karabatic Larholm 1. Det blev villkorligt fängelse och böter i Kino Domino-fallet i Åbo. Helsingforsklubben atalante på tredje raka förlusten. Han gick golf 3 Kiel och två år ikea family vann de Champions League för första gången. En överraskande förlust mot ett lag som slogs för ett nytt kontrakt.

Karabatic - Optima

För då hade han inte kunnat sitta så rakt som han trots allt gör i sitt ljusa rum på PSG: När den qatariska staten genom sin fond Qatar Investment Authority köpte fotbollslaget PSG tog man också över föreningen Paris Handball, som just slutat tolva i ligan, och införlivade den i sitt PSG-franchise. Ibland räknas också Michael Owen, Roberto Carlos, Raúl och Iker Casillas in som Galácticos även om de kom från egna akademin eller värvades innan Perez kom till makten. Mikael   Oivo Yle Helsingfors. I dag kommer domen mot de tre skötare som står åtalade för vanvård och bland annat grov misshandel mot patienter på Kuppis sjukhus i Åbo.

Karabatic Video

Best Of Nikola Karabatic 2017