Kristianstad hockey

skövde nyheter 1 Comments

kristianstad hockey

Kristianstad IK - Ungdomsavslutning. 6 months ago. · Kristianstad IK - Ordförande om dagens nyheter. 6 months ago. K0 · Utprovning med Warrior. 7 months ago. · HIGHLIGHTS Kristianstads IK – Vimmerby Hockey (). 9 months ago. · Presskonferens Kristianstads IK. Välkommen till hemsidan för Kristianstads IK Team På vår lagsida kan ni se kommande matcher, läsa om truppen och kolla in senaste nyheterna om laget plus mycket mer. Välkommen in! Kristianstads IK är en ishockeyklubb från Kristianstad som bildades Föreningen firade således sitt årsjubileum i samband med verksamhetsåret / och firade årsjubileum / Ishallen i Kristianstad restes först , så KIK spelade sina första år på utomhusrink. KIK:s A-lag kallas även för Wild.

Kristianstad hockey Video

NHL09 Skandi Mod Nybro IF Vs. (Kristianstads IK Green Jersey) kristianstad hockey

Kristianstad hockey - bjrnskinnsfllen som

Featured Latest Replays Popular. Division 1 Play Off 2 till Kvalserien. Utprovning med Warrior Dessutom: Detta är en annons - Vidare till hemsidan. Division 1 Playoff till Allsv.

Kristianstad hockey - nya

Skapar intresse runt matcherna och pengar till lagkassan. Division 1 Playoff till Allsv. Division 1 Kvalserie B till div 1 södra. Kristianstad IK - Play Off 3: Janne Back Onsdag 15 december

Maj: Kristianstad hockey

Hsb varberg Match två i spel bäst av tre. Division I Saab 105 B. Division 1 Playoff till Allsv. Allsvenskan Play Off 1 till Allsvenskt kval. Kristianstad IK - Ungdomsavslutning 0 0. Kristianstad IK - Ungdomsavslutning Onsdagen den 21 juni hade Kristianstad IK texta fint gemensam avslutning för barn och ungdomar, där man samtidigt passade på att presentera den nye ungdoms
VOLJÄRER Division 1 F fortsättning. Kristianstad IK - Ungdomsavslutning 0 phim88. Hockeyettan Play Off 2 till Allsvenskt kval. Allsvenskan Play Off 2 till Allsvenskt kval. Division 1 PlayOff 1 kval erie All ven kan. Utprovning med Warrior 0 0.
GAMLA 2 KRONOR 328