Bkv norrtälje

skövde nyheter 1 Comments

bkv norrtälje

Höjdpunkter från matchen mellan Strömsbergs IF och BKV Norrtälje 5 maj The latest Tweets from BKV Norrtälje (@BKVNorrtalje). BKV På väg framåt . Herrlag i div 2 och en bred ungdomsverksamhet på både flick och pojk. Välkommen till hemsidan för Knivsta IK - F anarcosindicalismohistoria.info - Gratis lagsidor, hemsida, medlemsregister och faktureringssystem till klubben/föreningen. bkv norrtälje

Bkv norrtälje - ljuddmpade

Att matchbilden blev som den blev var inte oväntat och jag tycker att vi borde kunnat lösa det på ett bättre sätt. Starkt ändå att vi kan komma tillbaka mot slutet, kommenterar Syrianskatränaren Fredrik Giesecke. Men just Omoh skulle i den femtionionde minuten hitta en inbytt Sköld, som vinklade in i nättaket. Samma Berhane utökade ledningen en dryg kvart senare med ett kanonskott i den bortre burgaveln. Missa inte heller att delta i frågesporten om truppen. I gruppspelet var man dock aldrig nära ett avancemang då det blev tre klara förluster mot BK Häcken, Örebro och Åtvidaberg. Utan något skönspel inkasserades tre viktiga poäng och man fick precis den start man hade önskat i ett på förhand väldigt svårspelat bortamöte.

Bkv norrtälje Video

BKV Norrtälje 1-1 Enköping - Match Highlights