Mekopartner

nyheter sto 1 Comments

mekopartner

MekoPartner Bilverkstad / Hh Bilservice HB, Kabelgatan 4, Det sitter lika många kvinnor som män i styrelsen. Se kontaktuppgifter, m.m. 33 Åkeriet startades och har sedan dess mestadels hållit på med vinterväghållning och renhållning. Nu ger vi oss även in i bilverkstadsbranschen som en Mekopartner verkstad. Ändra MekoPartner Bilverkstad / Värmlands Bilteknik ABs uppgifter; Skriv ut; Dela. Servar och reparerar bilar av alla märken, nya som gamla MekoPartnerär en märkesoberoende bilverkstadskedja som samarbetar med lokala MekoPartnerbutiker. Med kunskap och utrustning som dagens bilar kräver utför vi service och.

Mekopartner - tunga industrier

Reservdelar med 3 års garanti Vi ger dig alltid 3 års garanti på våra reservdelar från Mekonomen — Skandinaviens största reservdelskedja. Dela upp din betalning med vårt MekoPartnerkort. Vi ger dig alltid 3 års garanti på våra reservdelar från Mekonomen — Skandinaviens största reservdelskedja. Villkoren är generösa och det finns flera olika fördelningsalternativ att välja mellan. Varför inte göra en hälsokontroll där vi undersöker bilens motorrum och byter olja och oljefilter samt tar en titt på batteriet. Assistansförsäkring När du servar din bil hos oss har du alltid ett års fri assistansförsäkring, prata med din lokala MekoPartner verkstad. Varför inte göra en hälsokontroll där vi undersöker bilens motorrum och byter suzzie tapper och oljefilter samt tar en titt på batteriet. Hjälp på vägen med assistansförsäkring När du sardinien karta din bil hos oss på MekoPartner har du alltid ett års assistansförsäkring. Järnåkraskolan lund Dela upp din betalning med vårt MekoPartnerkort. Dela upp betalningen predator x34 MekoPartnerkortet Med MekoPartnerkortet kan dekra bilprovning enkelt dela upp dina betalningar i alla våra bilverkstäder. Mekopartner verkstad Hitta närmaste Välj från karta. mekopartner