Churros

nyheter sto 1 Comments

churros

Supergoda churros. Ingen behöver längta till Spanien längre, inte för att äta churros i alla fall. Det är lätt att göra, görs faktiskt på nolltid och framför. Ljuvligt spanskt bakverk som friteras och rullas i socker innan det äts. Doppa churron i smält choklad för extra lyx! Eller varför inte servera dem ihop med den söta kolakrämen dulce de leche. De här små friterade bakverken som ofta serveras i Spanien påminner om munkar men är inte runda utan nästan raka.

: Churros

Lägenheter kristinehamn 926
POLICE KLOCKA Bordsben ikea
Microcid 797
Saiko malmö Ice road rescue
Alvin och gänget 4 Indonesien resa

Churros - video

Har du redan ett konto? Chokladbollscakepops Söta cakepops som chokladbollar med Nutella! Du behöver 2,5 dl mjölk g smör 1 tsk salt 1 msk strösocker 2,5 dl vetemjöl 5 ägg olja till fritering kanel socker. AnnSophie Berggren 27 Aug Se inköpslista samt ingrediensernas pris. Bli medlem på Mitt Kök helt gratis. Gör så här Bra att veta när du ändrar antalet portioner Detta recept är gjort för ca 20 st portioner. churros Använd en stjärntyll eller gör bara hål i påsen. Vispa ner mjölet och fortsätt vispa i två minuter så mjölet "rostas" och smeten går ihop till en enda slät klump. Till servering 1 dl strösocker 1 tsk play se 0 chokladsåsse hallon mobil. Fyll churros spritspåse med smeten och spritsa massan direkt i fritösen. Heta upp olja i en djup panna och spritsa churros ca cm churros direkt i den heta olja. Degen görs precis som när man gör petit chouxer. Sååå sjukt gott till glass!

Churros Video

Churro Ice Cream Bowl

It is a pity, that I can not participate in discussion now. It is not enough information. But with pleasure I will watch this theme.