Sugpropp

sugpropp

Fäste med sugpropp | Clas Ohlson. Artikelnummer Fäste med sugpropp. Skriv en recension. reservdel. ,00 (inkl. moms, exkl. frakt). Gör ditt val: Antal. Köp Jämför Lägg till i inköpslista. Produktens tillgänglighet. Webblager Finns i lager. Reservdelar lagerhålls ej i butikerna. Beställ dem i butik, per telefon eller. Krok med sugpropp med god vidhäftning på alla släta ytor. Perfekt för badrum och hushåll. Kroken är tillverkad i vit plast. Teknisk information Material. Sugpropp för montering av myggnät, gardin och mörkläggande myggnät. Säljs styckvis. Art nr , , , , och behöver två sugproppar. Svara som gäst Logga in Inte medlem? Apple app store inlägg som Moderatormeddelande Anonym signatur. Och bäst av allt — du behöver inte borra. Dibotech Skruvmejselset med pincetter. Vi reserverar oss för eventuella lagerdiffar som erik bergström förekomma men vi gör vårt bästa för att alltid visa så strepsil lagersaldo som möjligt. Visa alla Glödlampor Lampor Lampskärmar. Vi har inte tillräckligt på lager för tillfället.

Sugpropp - har beslutat

Om du hade en varukorg har vi sparat den till nästa gång du loggar in. Läs mer om lagerstatus. För att kunna lämna tillbaka en vara behöver du ha kvitto eller fraktsedel och originalemballage. Du är nu utloggad. Säkerhetsbits med 32 delar. För ökad stabilitet — efterdra skruvarna var tredje månad. Bli medlem Logga in Skaffa blogg.

Sugpropp Video

Sugpropp sugpropp