Gym västervik

gym västervik

På Markörgatan hyr Du du en egen nyckel till gymmet för /per år.,sedan får du träna måndag - söndag mellan och Minimiåldern är 16 år. Kontakta Irene Johansson, Hyresgästföreningen, tel 21 41 för mer information. Långrevsgatans gym är öppet för alla träningssugna på måndagar Actic, Bökensved. Actic Västervik är centralt belägen vid stadens sportarena. Här tränar du i en personlig atmosfär med tillgång till simhall och bastu. Välkomna till oss! Från. Nervpressen Gym, Västervik. 90 likes. Gym/Physical Fitness Center.

Gym västervik - finns

Ett bra och roligt stöd mot målet! Personal Vi finns här för dig! Kontakt för föreningar, idrott, motion och friluftsliv Anders Östlund 25 55 20 anders. Gå vidare till betalning. Vår app är en kostnadsfri tjänst som ingår i alla våra medlemskap. Du måste ange en giltig e-post. Gruppträning Träna tillsammans emballator grupp med peppande och inspirerande instruktör. Personlig tränare och Instruktör Lina Forsman. Gå vidare till betalning. Om du inte redan har den, ladda vad betyder e den idag! Johan Priser skogsfastigheter Guldnivå,